Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner
Freixenet influencers dinner

Freixenet, wereldwijd het grootste cavamerk, start dit najaar een nieuw charme-offensief richting de
Belgische markt. Een en ander gebeurt niet enkel omdat Freixenet sinds goed een jaar onder eigen vlag
vaart, totaal onafhankelijk van een internationale beveragegroup. De Spaanse bubbels, met als
uithangbord de Cordon Negro Brut in de bekende zwarte es, trachten vooral een nieuw imago neer te
zetten. Met name dat deze mousserende wijnen absolute topkwaliteit bieden voor een zéér breed publiek
dat voornamelijk wil genieten van de betere cava. En dat bij eender welke gelegenheid: van een
homeparty of aperitief tot stijvol diner of een avondje ‘uit’.
Waar staan de influencers in heel dit verhaal? Wel, als orgelpunt in de campagne kiest Freixenet ervoor om via een
uitgelezen team aan ambassadeurs deze boodschap de wereld in de sturen. Keep It Quiet stelde een leuk influencers-programma op waarbij we gedurende één jaar de influencers de “Freixenet” way of life laten beleven. De kick-off was dan ook een cosy dinner launch die plaatsvond in de loft van Graanmarkt 13. Chef Seppe Nobels zorgde voor heerlijke gerechtjes en Freixenet natuurlijk voor de cava!

 

Freixenet influencers dinner

 

Clients

client logos
Back to top