J&B brand activation op Casablanca festival
J&B brand activation op Casablanca festival
J&B brand activation op Casablanca festival
J&B brand activation op Casablanca festival
J&B brand activation op Casablanca festival

J&B brand activation op Casablanca

Diageo werd in 2011 sponsor van Casablanca, een van de laatste gratis zomerfestivals in het Antwerpse.
Hun vraag: doe iedereen zin krijgen in J&B.

Ons concept: We zorgden er in de eerste plaats voor dat iedere bezoeker wel ergens een J&B poster of vlag gezien had. Alle bars werden helemaal aangekleed en van logo’s voorzien. Maar de échte activatie gebeurde on stage. Op het podium van de marquee, tussen twee optredens in, gaf de J&B mirrorball man een onvergetelijk optreden, samen met zijn J&B ladies. De show eindigde met een logo-explosie en een zee van glowsticks in het publiek. Geloof ons: dat zag er net zo leuk uit als het klinkt.

Periode: augustus 2011, 2012, 2013.

J&B brand activation op Casablanca festival

  • Categories →
  • Brand activations
 

Clients

client logos
Back to top