Bart Clerckx – Brand Strategist

Bart was nog student toen hij de Antwerpse YMCA en de Skateplanet liet vollopen met feestgangers. Cirque d’Anvers, het eerste echte open air dance festival van het land, volgde een jaar later. Hij werkte later mee aan I LOVE TECHNO en werkte bij Live Nation zeven jaar nauw samen met Herman Schueremans en Paul Ambach. In 2009 startte Bart met Keep it Quiet.

“Ik heb de voorbije 15 jaar heel veel geleerd bij de grote jongens. Al die verschillende blikken en inzichten neem ik mee in de kwaliteitsvolle en creatieve concepten bij Keep it Quiet.”

 

Anne-Elise Jardinet – Brand Promoter

Anne-Elise verdiende haar strepen als marketeer, communicator en advertising manager bij Brightfish. Later verzorgde ze bij Music & Youth (MTV Networks Belgium) klassieke spots en creatieve 360°-projecten op maat van de adverteerder. Na bijna zes jaar liet ze haar job als sales manager achter om mee gestalte te geven aan Keep it Quiet.

“Zelfs de meest creatieve projecten vallen in het water zonder punctuele organisatie. Mijn ervaring als projectleider zorgt ervoor dat de concepten voor onze klanten ook perfect gerealiseerd worden in the field.”

 

Stephanie Helsmoortel – Brand Promoter

Stephanie Helsmoortel behaalde een Master in de Handelswetenschappen, met specialisatie ‘Marketing’.

Ze startte haar carrière bij Sanoma media en organiseerde daar culinaire en beauty workshops. Ze zette een samenwerking op met o.a. Jeroen Meus & ontwikkelde beautyproducten voor grote parfumerieën & supermarktketens over heel Europa. Zij was daarbij verantwoordelijk voor de volledige marketingmix van vele brands (van creatie tot uitwerking).

Bij Ballon media stapte Stephanie in een buitenlands sales avontuur, haar opdracht was om nieuwe buitenlandse markten te veroveren. Stephanie reisde de wereld (China, Hong Kong, VS & Europa).

In haar vrije tijd slaagde Stephanie erin om haar culinaire passie verder te zetten en opende ze samen met haar zakenpartner een eigen restaurant in het Antwerpse, ‘LaurentG’.

Stephanie is een doorwinterde Project manager, heeft de voorbije 13 jaar vele brands gepromoot in verschillende kanalen.  Met deze verschillende ervaringen zal ze nu ook bij “KEEP IT QUIET” achter de schermen werken aan uw brand.

Ssssstttt….

 

Matthew Lauwers – Junior Brand Promoter

Matthew is onze jongste aanwinst binnen het team. Hij behaalde een professionele Bachelor in Handels- en bedrijfsmanagement, met afstudeerrichting Marketing.

Voor het keuzevak Experience marketing moest hij zonder enige voorkennis zelf een evenement organiseren en dit draaide uit tot een succes. Zo kreeg hij de kriebels te pakken om bij een event agency te komen werken. Een 9-to-5 mentaliteit heeft hij zeker niet, hij staat paraat op de gekste uren om onze klanten te servicen.

Zijn vrije tijd spendeert hij meestal op een sportveld.

Zijn motto: there’s never a problem, only a solution.

Matthew wordt door zijn collega’s klaargestoomd om een volwaardige Brand Promoter te worden.

 

William Seynaeve – Brand Roadie

Oprichter van LRBX media promoot via filmpjes, foto’s en andere media zijn liefde voor het downhillskaten. Onze gepassioneerde longboarder organiseert het grootste longboard event in België Wallonhill. Een waaghals die kei snel gaat met een ongekende precisie. De Ideale eigenschappen voor een production manager die goed kan organiseren, het hoofd koel kan houden bij een strak tijdschema. Daarnaast staat William ook in voor het beheer van het magazijn, het rollend materiaal en de planning ervan.

 

Dominic Hellebosch – Brand Designer

Dominic Hellebosch studeerde Plastische Kunsten en Illustratie aan de Hogeschool voor Wetenschap en Kunst in Brussel. Gepassioneerd door goede reclame is hij 15 jaar geleden in de reclamewereld beginnen werken. Deze jarenlange ervaring heeft hij meegenomen naar Keep it Quiet. “Ik ben altijd opzoek en nieuwsgierig naar de laatste nieuwe grafische trends om zo uw boodschap duidelijk en helder te kunnen overbrengen bij de juiste doelgroep. Creativiteit combineren met commercieel inzicht is een must.”

 

Roel Clerckx – Creative producer

Na afgestudeerd te zijn als productontwikkelaar, begon Roel als zelfstandig grafisch ontwerper, 3d animator en webdesigner. Vervolgens werkte hij 3 jaar bij MTV Networks als Digital Content Coördinator. In 2012 belandde Roel bij Sputnik Media waar hij de leiding had over een 50- tal audiovisuele producties, gaande van TV- spots voor o.a. Knorr, Vlam en Stad Antwerpen tot online content en bedrijfsfilms voor o.a. NMBS, BMW, De Lijn, Stad Gent, Febelfin, Sibelga en de UA.

De laatste tien jaar bouwde Roel een brede expertise op in audiovisuele communicatie en creatieve producties met veel voeling voor de internetcultuur en nieuwe media.

 

 

Back to top