Bart – Brand Strategist

Bart was nog student toen hij de Antwerpse YMCA en de Skateplanet liet vollopen met feestgangers. Cirque d’Anvers, het eerste echte open air dance festival van het land, volgde een jaar later. Hij werkte later mee aan I LOVE TECHNO en werkte bij Live Nation zeven jaar nauw samen met Herman Schueremans en Paul Ambach. In 2009 startte Bart met Keep it Quiet. “Ik heb de voorbije 15 jaar heel veel geleerd bij de grote jongens. Al die verschillende blikken en inzichten neem ik mee in de kwaliteitsvolle en creatieve  concepten bij Keep it Quiet.”


Anne-Elise – Brand Promoter

Anne-Elise verdiende haar strepen als marketeer, communicator en advertising manager bij Brightfish. Later verzorgde ze bij Music & Youth (MTV Networks Belgium) klassieke spots en creatieve 360°-projecten op maat van de adverteerder. Na bijna zes jaar liet ze haar job als sales manager achter om mee gestalte te geven aan Keep it Quiet.

“Zelfs de meest creatieve projecten vallen in het water zonder punctuele organisatie. Mijn ervaring als projectleider zorgt ervoor dat de concepten voor onze klanten ook perfect gerealiseerd worden in the field.”


Stephanie – Brand Promoter

Stephanie Helsmoortel behaalde een Master in de Handelswetenschappen, met specialisatie ‘Marketing’. Ze startte haar carrière bij Sanoma media en organiseerde daar culinaire en beauty workshops. Ze zette een samenwerking op met o.a. Jeroen Meus & ontwikkelde beautyproducten voor grote parfumerieën & supermarktketens over heel Europa. Zij was daarbij verantwoordelijk voor de volledige marketingmix van vele brands (van creatie tot uitwerking).

Bij Ballon media stapte Stephanie in een buitenlands sales avontuur, haar opdracht was om nieuwe buitenlandse markten te veroveren. Stephanie reisde de wereld rond (China, Hong Kong, VS & Europa).

In haar vrije tijd slaagde Stephanie erin om haar culinaire passie verder te zetten en opende ze samen met haar zakenpartner een eigen restaurant in het Antwerpse, ‘LaurentG’.

Stephanie is een doorwinterde Project manager, heeft de voorbije 13 jaar vele brands gepromoot in verschillende kanalen.  Met deze verschillende ervaringen werkt ze nu ook al enkele jaren bij “KEEP IT QUIET” achter de schermen aan uw brand.


Nathan – People Planner

Nathan behaalde in 2017 met onderscheiding een diploma in de richting “Cross Media Management”. Met chirurgische precisie op logistiek vlak, de opgewektheid van een Duracell-konijn en de nodige portie “Da Vinci” in zijn aderen, gaat hij niet liever dan op verkenning in de wondere jungle van de event- en marketingwereld. Op die manier zorgt hij ervoor dat uw merk altijd mee is met de laatste nieuwe trends, de laatste technologie en de meest vernieuwende input voor op al uw events. Enough said, let’s grab a coffee. *Drop the mic*


Matthias – Assistant Brand Promoter

Matthias studeerde vol enthousiasme af aan de richting Event- en projectmanagement. Afgezien van het feit dat hij een fanatiekeling is van basketbal, dwingt niet enkel zijn innerlijke competitiviteit hem te presteren op, maar ook naast het plein. Zo zal hij continu het beste met uw merk voor hebben en zult u het uiteindelijk zijn, die scoort! 

Doorheen de tijd is #WillRock een alom bekend fenomeen geworden in het Antwerpse, mede door het vakkundige management en de correcte visie van onze vriend Matthias. Het is dan ook een eer en een meerwaarde om hem aan boord te hebben. Zijn jarenlange ervaring op event-gebied kan dus net dat tikkeltje meer zijn dat u nodig heeft voor uw evenement.  


Amber – Assistant Brand Promotor

Failure is not an option. Zo gezegd, zo gedaan. Met reeds 2 diploma’s op zak, namelijk Intercultural Relations en Event-communicatiemanagement, trekt Amber ten strijde in het o zo dynamische event-landschap. Je zal haar herkennen aan haar uitbundige lach en vrolijke uitstraling. Een juffrouw die beschikt over de nodige portie girlpower en pit, met vooral een groot hart op de juiste plaats. Zo staat ze dan ook zeker haar mannetje in onze branche. Met reeds 8-jaar horeca ervaring kan ze goed inspelen op de wensen en klachten van de klant. Noem haar maar gerust lady flexibility en dat steeds met de grootste glimlach. Onder het motto “Blond, maar zeker niet dom”, zal ze ook weldra bij jullie moeiteloos langs talloze problemen en hindernissen dansen alsof het niets is. Beauty and the brains?! Amen to that! Oh ja, weetje! Amber kent alle “Friends”-afleveringen vanbuiten. Meerwaarde aan deze tekst? Nee. Leuk? Absolutely!


Mathieu – Operations Coordinator

Van veelzijdigheid gesproken! Get to know Mathieu. Onze collega die beter bekend staat als de kameleon onder ons. Zonder enige moeite past hij zich aan aan elke situatie en gaat hij volledig op in iedere scene. Met een echte passie voor alles wat met events en producties te maken heeft, is Mathieu niet te stoppen. Zo zal onze altijd behulpzame, goedlachse Bourgondiër, er ook voor u telkens staan wanneer u hem nodig heeft. De combinatie van zijn oog voor detail, lichte vorm van OCD en het geheugen van een olifant, zorgen er daarentegen dan weer voor dat u met een gerust hart al uw projecten kan toevertrouwen aan hem. Naast het feit dat je altijd op Mathieu kan rekenen om zaken voor elkaar te krijgen, is hij een waar wonder op gebied van stockbeheer. Zo weet hij als een ware bibliothecaris waar alles net staat in zijn stock, onderhouden alsof het zijn eigen paleis is. Om Mathieu letterlijk te citeren: “Het enigste dat ik niet inventariseer in mijn stock is stof en rommel!” Of we deze teksten verbloemen? Neen. Of we capabel zijn? Be sure of that!


Rani – Assistant Brand Promotor

Met onderscheiding behaalde onze jongste telg een bachelor-diploma in EPM. Na een meer dan glansrijke stage bij ons, heeft ze zich ontpopt tot een onmisbaar persoon binnen het team. Er gaat dan ook geen dag voorbij zonder dat de goedgemutste, sociale en vooral enthousiaste Rani met een glimlach de collega’s vermaakt met haar spitsvondig gevoel voor humor. Door haar vizier steeds scherp te stellen op de perfecte outcome, ze iedere keer prestatiegericht werkt en geen enkele uitdaging uit de weg gaat, maakt van haar dan ook de ideale dame om jouw merk naar het volgende niveau te tillen. Gemotiveerd zoals ze is, pikt Rani razend snel nieuwe hypes op en schoolt ze zichzelf voortdurend bij met als doel jouw merk een uniek karakter te geven. Naast de kantooruren, doet ze niets liever dan een keer goed te gaan shoppen met vriendinnen. Van een nine-to-five mentaliteit kan je haar zeker niet betichten, ‘s vrijdags durft ze zelfs al wel eens de apéro te starten om 16u. *OPGELET: Laatste zin wordt nog afgewogen door de eindredactie of dit wel done is om te vermelden*


Danaë – Brand Promoter

Een wijze persoon zei ooit: “Er zijn geen problemen, alleen maar oplossingen.” Die redenering, in combinatie met haar gezonde zin voor ondernemen, haar positiviteit en een perfect uitgebalanceerde, doelgerichte aanpak, vormt Danaë tot wie ze nu is. Een sociale, goedlachse “out-of-the-box”-brand promoter die voor zichzelf de lat telkens weer wat hoger legt. Wie weet plukt u daar binnenkort wel de vruchten van! Door haar jarenlange ervaring weet ze te multitasking als geen ander, waardoor uw merk steeds op de eerste rij staat, klaar om indruk te maken. Wij hopen dat je er klaar voor bent want ready, set, DANAË! Om de dagdagelijkse drukte te ontduiken, doet zij niets liever dan de onaangeroerde schoonheid van Moeder Natuur op te zoeken. Plekken te ontdekken waar ze tot zichzelf kan komen en zich kan inspireren om het beste in haar naar boven te brengen. Ain’t no mountain high enough? Yes SHE can!


Dominic – Brand Designer

Dominic studeerde Plastische Kunsten en Illustratie aan de Hogeschool voor Wetenschap en Kunst in Brussel. Gepassioneerd door goede reclame is hij 15 jaar geleden in de reclamewereld beginnen werken. Deze jarenlange ervaring heeft hij meegenomen naar Keep it Quiet. “Ik ben altijd opzoek en nieuwsgierig naar de laatste nieuwe grafische trends om zo uw boodschap duidelijk en helder te kunnen overbrengen bij de juiste doelgroep. Creativiteit combineren met commercieel inzicht is een must.”


Roel – Creative producer

Na afgestudeerd te zijn als productontwikkelaar, begon Roel als zelfstandig grafisch ontwerper, 3d animator en webdesigner. Vervolgens werkte hij 3 jaar bij MTV Networks als Digital Content Coördinator. In 2012 belandde Roel bij Sputnik Media waar hij de leiding had over een 50- tal audiovisuele producties, gaande van TV- spots voor o.a. Knorr, Vlam en Stad Antwerpen tot online content en bedrijfsfilms voor o.a. NMBS, BMW, De Lijn, Stad Gent, Febelfin, Sibelga en de UA.

De laatste tien jaar bouwde Roel een brede expertise op in audiovisuele communicatie en creatieve producties met veel voeling voor de internetcultuur en nieuwe media.

Back to top